Ga je de uitdaging aan?

De missie van Gondrand is duidelijk: onze klanten en hun behoeften staan bij ons voorop. Gondrand levert elk van zijn klanten een persoonlijke, hoogwaardige service, en dit voornamelijk vanwege zijn team van zeer ervaren specialisten en jonge talenten. Omdat we deze service willen garanderen en zelfs verbeteren, en omdat we begrijpen dat servicelevering hoofdzakelijk een menselijke waarde is, investeren we veel in onze eigen werknemers. Het management van Gondrand beseft dat onze unieke service een resultaat is van de waarden van onze medewerkers en de teamgeest waarin zij opereren. Onze medewerkers ervaren motivatie door het respect en de openheid waarmee ze worden behandeld door hun manager en door de goede teamgeest onder collega’s. Ook vandaag zijn collegialiteit en teamgeest echte waarden bij Gondrand, een leverancier van transport- en logistieke diensten van wereldklasse.

SUPPLY CHAIN SPECIALIST M/V VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Gevarieerde functie:

  • Je verwerkt de logistieke flow dagdagelijks en voert een grondige analyse uit qua optimalisatie
  • Je bent een super user met kennis implementatie/werking WMS
  • Je ontwikkelt scenario’s en zorgt voor de succesvolle uitvoering
  • Je geeft systeemtechnische ondersteuning tijdens testen, configuraties en de go live
  • Je doet aan problemsolving
  • Je bent het aanspreekpunt voor werknemers op de vloer en het management

Uw Profiel:

  • Bachelor of master (ervaring binnen logistiek is een pluspunt)
  • Voeling met WMS, ERP, TMS
  • Analytisch en oplossings- resultaatsgericht zijn en creatief denken
  • Flexibiliteit naar wijzigende omstandigheden
  • Vlotte, heldere communicatiestijl (NL, FR, EN) met leidinggevenden als collega’s
  • Teamplayer zowel als zelfstandig
  • Stressbestendig

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen
  • Doorgroeimogelijkheden

DOUANE DECLARANT MET ERVARING (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE ANTWERPEN

Gevarieerde functie:

  • Verantwoordelijk zijn voor het correcte verloop van de douaneproceduren
  • Voorbereiding van de administratie van baantransporten, zodat de uitvoering vlot geregeld kan worden
  • Opstellen van douanedocumenten in opdracht van interne diensten en externe klanten
  • Informeren van medewerkers en externe klanten over de vereiste douanebehandelingen voor de invoer, uitvoer, transitair vervoer en entrepotbewegingen
  • Factureren van de geleverde prestaties
  • Informeren van klant en collegae m.b.t. douane technische aspecten
  • Beheren en rapporteren van statistieken van entrepot bewegingen
  • Opvolgen en actualiseren van de diverse vergunningen
  • Preventief informeren van mogelijke overtredingen

Uw Profiel:

  • Kennis wetgeving douane, entrepot en accijnsbehandelingen
  • Spreken en schrijven Nederlands, Frans, Engels en/of Duits afhankelijk van de handelstaal
  • Computervaardigheden (Word, Excel, Outlook, …)
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief
  • Je hebt een sterke zin voor organisatie en administratie
  • Nauwkeurig kunnen werken
  • Logisch redeneren
  • Ervaring in een douane/logistiek/expeditie omgeving is een must

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

BEDIENDE EXPEDITIE BAANTRANSPORT NOORD EUROPA (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Gevarieerde functie:

  • Voorbereiding van de administratie van baantransport, zodat de uitvoering vlot geregeld kan worden
  • Geven en vragen van de nodige informatie
  • Opstellen van het expeditiedossier
  • Geven van instructies aan magazijn, transporteurs en/of agenten
  • Tijdige uitvoering van ontvangen opdrachten
  • Signaleren van eventuele problemen
  • Doorgeven van status verzending aan klant
  • Uitleveren bij klanten

Uw Profiel:

  • Je bent klantvriendelijk en communicatief
  • Je hebt een sterke zin voor organisatie en administratie
  • Je bent commercieel ingesteld
  • Je werkt vlot met Word en Excel, ervaring met een facturatiepakket is een plus
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels
  • Je bent flexibel en kan zelfstandig werken
  • Je hebt een probleemoplossende aanpak
  • Ervaring in een gelijkaardige functie is wenselijk

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

POLYVALENT EXPEDITEUR BAANTRANSPORT (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Gevarieerde functie met doorgroeimogelijkheden:

  • Volledige afhandeling van expeditie-dossiers (registratie opdracht, aanmaak dossier, opvolging zending tot eindbestemming)
  • Veelvuldig contact met klanten, onderaannemers, agenten
  • Negotiëren prijsvoorwaarden indien niet reeds vastgelegd
  • Input en controle van kosten per dossier
  • Facturatie op basis van de overeengekomen voorwaarden
  • Oplossen geschillen met klanten, onderaannemers, e.d.
  • ...

Uw Profiel:

  • Graduaat of gelijkwaardig door ervaring
  • Goede kennis Nederlands, Frans, Engels en/of Duits - andere talen vormen een pluspunt
  • Goede kennis Word, Excel en Outlook
  • Ondernemend, stressbestendig en flexibel profiel met zin voor verantwoordelijkheid
  • Uitgebreid Europees contacten netwerk
  • ...

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

Interesse ?

Klaar om een boeiende uitdaging aan te gaan, en mee te werken aan een unieke service ?
Stel dan snel je kandidatuur per e-mail via ondervermeld contactadres.


Wij kijken alvast uit naar jouw reactie !

Personeelsafdeling

Betty Waumans
betty.waumans@gondrand.be
Tel.: +32 (0)3 890 33 71

Gondrand Bornem
C. Van Kerckhovenstraat 117
2880 BORNEM

Tel: +32 38 90 32 11
Fax: +32 38 90 32 18
hrm@gondrand.be