Ga je de uitdaging aan?

De missie van Gondrand is duidelijk: onze klanten en hun behoeften staan bij ons voorop. Gondrand levert elk van zijn klanten een persoonlijke, hoogwaardige service, en dit voornamelijk vanwege zijn team van zeer ervaren specialisten en jonge talenten. Omdat we deze service willen garanderen en zelfs verbeteren, en omdat we begrijpen dat servicelevering hoofdzakelijk een menselijke waarde is, investeren we veel in onze eigen werknemers. Het management van Gondrand beseft dat onze unieke service een resultaat is van de waarden van onze medewerkers en de teamgeest waarin zij opereren. Onze medewerkers ervaren motivatie door het respect en de openheid waarmee ze worden behandeld door hun manager en door de goede teamgeest onder collega’s. Ook vandaag zijn collegialiteit en teamgeest echte waarden bij Gondrand, een leverancier van transport- en logistieke diensten van wereldklasse.

DOUANE DECLARANT MET ERVARING (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE ANTWERPEN

Gevarieerde functie:

  • Verantwoordelijk zijn voor het correcte verloop van de douaneproceduren
  • Voorbereiding van de administratie van baantransporten, zodat de uitvoering vlot geregeld kan worden
  • Opstellen van douanedocumenten in opdracht van interne diensten en externe klanten
  • Informeren van medewerkers en externe klanten over de vereiste douanebehandelingen voor de invoer, uitvoer, transitair vervoer en entrepotbewegingen
  • Factureren van de geleverde prestaties
  • Informeren van klant en collegae m.b.t. douane technische aspecten
  • Beheren en rapporteren van statistieken van entrepot bewegingen
  • Opvolgen en actualiseren van de diverse vergunningen
  • Preventief informeren van mogelijke overtredingen

Uw Profiel:

  • Kennis wetgeving douane, entrepot en accijnsbehandelingen
  • Spreken en schrijven Nederlands, Frans, Engels en/of Duits afhankelijk van de handelstaal
  • Computervaardigheden (Word, Excel, Outlook, …)
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief
  • Je hebt een sterke zin voor organisatie en administratie
  • Nauwkeurig kunnen werken
  • Logisch redeneren
  • Ervaring in een douane/logistiek/expeditie omgeving is een must

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

POLYVALENT EXPEDITEUR BAANTRANSPORT (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Gevarieerde functie met doorgroeimogelijkheden:

  • Volledige afhandeling van expeditie-dossiers (registratie opdracht, aanmaak dossier, opvolging zending tot eindbestemming)
  • Veelvuldig contact met klanten, onderaannemers, agenten
  • Negotiëren prijsvoorwaarden indien niet reeds vastgelegd
  • Input en controle van kosten per dossier
  • Facturatie op basis van de overeengekomen voorwaarden
  • Oplossen geschillen met klanten, onderaannemers, e.d.
  • ...

Uw Profiel:

  • Graduaat of gelijkwaardig door ervaring
  • Goede kennis Nederlands, Frans, Engels en/of Duits - andere talen vormen een pluspunt
  • Goede kennis Word, Excel en Outlook
  • Ondernemend, stressbestendig en flexibel profiel met zin voor verantwoordelijkheid
  • Uitgebreid Europees contacten netwerk
  • ...

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

TRANSPORTPLANNER/DISPATCHER (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Taken en verantwoordelijkhden :

  • Opstellen van planning van de externe transporteurs, rekening houdend met de optimale af te leggen route, op basis van de leveradressen van onze klanten.
  • Aanpassen van planning doorheen de dag volgens behoefte, dringende leveringen, etc.
  • Opvolgen van transport en communiceren met transporteurs en onze klanten.
  • Selectie van de juiste transporteurs voor de te vervoeren goederen.
  • Opvolgen van schadegevallen aan vervoerde goederen, rapporteren aan de verantwoordelijke binnen ons bedrijf.

Uw Profiel:

  • Je kan goed overweg met het Office-pakket.
  • Je hebt ervaring als transportplanner/dispatcher.
  • Je bent stressbestendig en kan zelfstandig werken.
  • Je denkt probleem oplossend en klantgericht.
  • Je kan je vlot uitdrukken in NL en FR.
  • Je aanpak getuigt van dynamiek en enthousiasme.
  • Je kan autonoom werken en hebt een can do attitude.

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

ADMINISTRATIEF BEDIENDE BAANTRANSPORT (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Taken en verantwoordelijkhden :

  • Ingeven van transportorders in het TMS-systeem..
  • Opstellen van de routelijsten.
  • Telefonisch te woord staan van chauffeurs en klanten.

Uw Profiel:

  • Je kan vlot overwerk met Microsoft Office.
  • Je bent een kei in administratie en werkt steeds nauwkeurig.
  • Je denkt probleemoplossend en klantgericht.
  • Je bent flexibel en hebt kennis van transprot gerelateerde begrippen zoals laadmeters, kubieke meter,..
  • Je kan je vlot uitdrukken in NL en FR.
  • Je aanpak getuigt van dynamiek en enthousiasme.
  • Je kan autonoom werken en hebt een can do attitude

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

BEDIENDE FACTURATIE (M/V) VOOR ONS KANTOOR TE BORNEM

Taken en verantwoordelijkhden :
Als bediende facturatie ben je in de eerste plaats verantwoordelijk voor een correcte en tijdige facturatie. Je bent het eerste aanspreekpunt voor zowel de interne als de externe klanten voor vragen over facturatie. Daarnaast neem je diverse boekhoudkundige taken voor je rekening:

  • Controleren en afpunten van facturen..
  • Digitaliseren van de documenten.
  • Aan- & verkoopfacturen inboeken.
  • Je biedt ondersteuning bij overige administratieve en boekhoudkundige werkzaamheden.

Uw Profiel:

  • Je kan vlot overwerk met Microsoft Office.
  • Je bent een kei in administratie en werkt steeds nauwkeurig.
  • Je denkt probleemoplossend en klantgericht.
  • Je bent flexibel en communicatief vaardig.
  • Je kan je vlot uitdrukken in NL en FR.
  • Je aanpak getuigt van dynamiek en enthousiasme.
  • Je kan autonoom werken en hebt een can do attitude

Aanbod:

In een stabiele onderneming met een aangename, ongedwongen bedrijfscultuur bieden wij u een competitief salarispakket met extralegale voordelen.

  • 38u/week, in een systeem van flexibele uren
  • Maaltijdcheques, groepsverzekering, hospitalisatieverzekering, eco-cheques
  • Naast de wettelijke vakantiedagen hebben voltijdse werknemers 6 extra rustdagen op jaarbasis + een aanvullende vakantiedag van het paritair comité; compensatie feestdagen en aanvullende vakantiedagen van de sector mogen ook individueel worden opgenomen

Interesse ?

Klaar om een boeiende uitdaging aan te gaan, en mee te werken aan een unieke service ?
Stel dan snel je kandidatuur per e-mail via ondervermeld contactadres.


Wij kijken alvast uit naar jouw reactie !

Personeelsafdeling

Betty Waumans
betty.waumans@gondrand.be
Tel.: +32 (0)3 890 33 71

Gondrand Bornem
C. Van Kerckhovenstraat 117
2880 BORNEM

Tel: +32 38 90 32 11
Fax: +32 38 90 32 18
hrm@gondrand.be